- FAQ
- Uw klantenaccount
Uw klantenaccount
Ik ben het wachtwoord van mijn klantenaccount vergeten. Wat moet ik doen?
Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je rechtsboven op de pagina op "Mijn account" en vervolgens op "Wachtwoord vergeten?
Ik wil bepaalde informatie in mijn klantenaccount wijzigen. Hoe kan ik dat doen?
Om uw persoonlijke gegevens te wijzigen, zoals :
- je e-mailadres
- je telefoonnummer
- je afleveradressen
- enz.
ga naar "Mijn account" door op het pictogram linksboven op de site te klikken.
Ik wil mijn postadres wijzigen. Hoe kan ik dat doen?
Ga naar "Mijn account" en vervolgens naar "Adresboek". Je kan daar verschillende aflever- en facturatieadressen beheren: wijzig ze, verwijder ze en voeg nieuwe toe.
Ik wil me abonneren op de PILOT Nieuwsbrief. Hoe doe ik dat?
U kunt uw e-mailadres invoeren in het daarvoor bestemde veld op de startpagina en op de artikelpagina's. Als u uw abonnement op de nieuwsbrief wilt beheren, gaat u naar "Mijn account" en klikt u vervolgens op "Mijn persoonlijke gegevens".
1
Please, mind that only logged in users can submit questions